Banner Arteveldehogeschool

Welke opleiding past het best bij jou?

Openlesdagen

Twijfel je aan je studiekeuze? Kom dan naar enkele open lessen en maak kennis met de vakken van een opleiding.

Infodag 20 april

Vragen stellen aan docenten en studenten, een rondleiding volgen of een cursus inkijken? Kom naar de infodag op zaterdag 20 april en ontdek of een opleiding écht bij jou past.

Artevelde Academy

Permanente vorming is vandaag een must. Als professional wil je mee zijn met de meest recente ontwikkelingen in je vakgebied. Nieuwe fases in je carrière vragen telkens om andere competenties en kennis. Levenslang leren is dan ook geen luxe, maar een noodzaak voor wie wil bijblijven.

Logo Artevelde Academy jpg

Nieuwe opleidingen vanaf academiejaar 2024 - 2025

Opleidingen in de kijker

Word jij student aan Arteveldehogeschool?

Ben jij geïnteresseerd in een specifieke opleiding of meerdere opleidingen aan onze hogeschool? Of wil je graag op de hoogte blijven van infodagen, workshops en andere activiteiten die je helpen bij je studiekeuze?

Wil je graag in contact blijven met onze hogeschool?

Via onderzoeksprojecten, stages, bachelorproeven en andere samenwerkingen zorgen we voor een duurzame en nauwe relatie met het werkveld. Wil je graag dat we jou ook op de hoogte houden van onze werking en initiatieven?